Co robimy, jak działamy:

jesteśmy nowoczesną, zwinną firmą programistyczną z bogatym doświadczeniem w realizacji dużych i wymagających projektów informatycznych dla banków, przedsiębiorstw finansowych i sektora publicznego

Kluczowe technologie:

Rozwiązania biznesowe:

ePożyczka

to przygotowane przez nas rozwiązanie, które pozwala na szybkie wdrożenie elektronicznej obsługi kredytu gotówkowego w dowolnej instytucji finansowej, w dowolnej sieci sprzedaży, w dowolnych technologiach. To połączenie wiedzy, doświadczenia i najnowszych trendów obsługi klientów (UX).

Obsługa dyspozycji

wielomodułowa platforma eximee™ wspiera automatyzację obsługi istniejących klientów banku w pełnym zakresie dyspozycji dotyczących posiadanych przez nich produktów bankowych. Dzięki Platformie klienci mogą składać dyspozycje bez ograniczeń, przez 24/7/365, mogą w maksymalnie uproszczonym trybie wypełniać wnioski w różnych kanałach obsługi, dostępne na różnych urządzeniach i w różnych technologiach.

Wsparcie sprzedaży

wielomodułowa platforma eximee™ wspiera sprzedaż złożonych produktów bankowych, w różnych kanałach biznesowych i technologicznych. Pozwala na zwiększenie szybkości wdrażania nowych ofert, pełną digitalizację oraz automatyzację procesów i przetwarzania pozyskanych informacji. Platforma poprawia wygodę klientów (UX) znacząco upraszczając proces komunikacji i zapewniając dostępność usług - 24/7/365.

Portfel elektroniczny

to rozwiązanie polega na udostępnieniu gotowego rejestru rachunków i transakcji wraz z możliwościami elastycznej obsługi różnych typów operacji, przepływów i schematów księgowania.

Obsługa klienta

to rozwiązanie wspierające obsługę klientów przez digitalizację i centralizację przebiegu procesów dostępnych dla klientów w wielu kanałach biznesowych i technologicznych. To promocja koncepcji omnikanałowości, dostępności usług 24/7/365 i najnowocześniejszych trendów komunikacji z klientami (UX).

Obsługa dyspozycji

to umożliwienie elektronicznego składania dyspozycji zmian i wniosków dotyczących istniejących polis i produktów wraz z elastyczną obsługą różnych typów operacji, w różnych kanałach dostępu, w wersji dostępnej dla klienta 24/7/365.

Wsparcie sprzedaży

to rozwiązanie oparte o naszą platformę eximee™, która pozwala na sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w wielu kanałach biznesowych i technologicznych, wspiera koncepcję samoobsługi i dostępności produktów i usług 24/7/365. Zapewnia dużo szybsze wprowadzanie nowych produktów przez digitalizację i automatyzację wielu procesów oraz znacząco unowocześnia komunikację z klientami.

Wsparcie sprzedaży

to rozwiązanie oparte o platformę eximee™, która umożliwia sprzedaż produktów finansowych w wielu kanałach biznesowych i technologicznych, wspiera koncepcję samoobsługi oraz dostępności produktów i usług 24/7/365. Zapewnia bardzo szybkie wprowadzanie nowych produktów do oferty przez digitalizację i automatyzację wielu prac oraz możliwość projektowania odpowiednio zautomatyzowanych procesów (workflow). Zapewnia nowoczesną komunikację z klientami (UX) i wzrost ich zadowolenia.

Portfel elektroniczny

to rozwiązanie polega na udostępnieniu gotowego rejestru rachunków i transakcji wraz z możliwościami elastycznej obsługi różnych typów operacji, przepływów, rozliczeń i schematów księgowania.

500-1
zoom

eximee Rodzina 500+

mbank_4x3
zoom

mBank – kompleksowa obsługa wniosków elektronicznych

orange
zoom

Orange Finanse – kompleksowa obsługa wniosków elektronicznych

modul_efx
zoom

Moduł eFX

trade
zoom

Moduł Trade Finance

elektroniczna_bankowosc
zoom

Elektroniczna bankowość korporacyjna

08-1-960x750
zoom

Automatyzacja obsługi wniosków

wbk
zoom

Wnioski dla produktów depozytowych w Banku Zachodnim WBK

Referencje:

Telefon

+48 61 41 51 000

E-mail

biuro@consdata.pl

Adres

Consdata Sp. z o.o.
K9office, ul. Krysiewicza 9/14
61-825 Poznań
POLAND

NIP

782-22-61-960

REGON

634422180